Майже одночасно не менш важлива подія відбулася безпосередньо на самому підприємстві. Тут виготовлено два експериментальних зразки кузова спального вагона моделі 61-7034 габариту RIC. Цей вагон локомотивної тяги для міжнародного пасажирського сполучення – спільний проект ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод” і польського підприємства “PESA” (м. Бидгощ). Призначений він як для експлуатації на залізницях із шириною колії 1435 мм (країни, що входять до Міжнародного союзу залізниць), так і 1520 мм (країни СНД та Балтії). Планується, що нова модель 61-7034 габариту RIC з централізованим електропостачанням від високовольтного статичного перетворювача, підвищеного комфорту та якості обслуговування пасажирів буде затребувана під час заміни застарілого парку вагонів Укрзалізниці та країн Європи. Однією з особливостей є те, що вагон обладнано візками виробництва ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод”. Вагони на візках моделі 68-7047 курсуватимуть вітчизняними залізницями, а на кордоні з Європою відбуватиметься заміна візків на модель 68-7044 з магнітно-рейковим гальмом.
Конструкція ходових частин вагона забезпечує при мінімальних затратах сили і часу перехід з однієї колії на іншу. Між візком та кузовом передбачено мультизчеплення. Це забезпечує надійне з’єднання електричних та пневматичних кіл під час перестановки візків з різною шириною колії.
Начальник бюро кузовних металоконструкцій Наталія Єлісєєва розповіла, що конструкторська документація розроблена відповідно до норм UIC. Це міжнародні вимоги до проектування вагонів у габариті RIC. Спальний вагон такого стандарту має одинадцять купе, у кожному є умивальник з кранами гарячої та холодної води, що закривається зверху столиком. У некотловій частині вагона встановлено душове обладнання. Під час розробки модифікацій спального вагона для перевезення людей з обмеженими можливостями передбачено тамбур збільшених розмірів з двома підйомниками, що забезпечують транспортування інвалідів у візках з високих і низьких платформ.
Завдяки незвичайній конструкції (хребтову балку залишено тільки в носовій і хвостовій частинах) вдалося зменшити вагу вагона. Ще однією особливістю моделі 61-7034 габариту RIC є те, що зовнішня обшивка бокових і торцевих стін, даху – із нержавіючої сталі. Таке рішення збільшить строк експлуатації вагона до 40 років.
Насамкінець варто згадати, що створення унікальних експериментальних зразків – результат сумлінної і високоефективної праці бригади зі складання кузовів пасажирських вагонів, яку очолює Анатолій Барило.
Зоря Полтавщини, 4 стор., Вівторок, 28 липня 2009 р.
Конструкція ходових частин вагона забезпечує при мінімальних затратах сили і часу перехід з однієї колії на іншу. Між візком та кузовом передбачено мультизчеплення. Це забезпечує надійне з’єднання електричних та пневматичних кіл під час перестановки візків з різною шириною колії.
Начальник бюро кузовних металоконструкцій Наталія Єлісєєва розповіла, що конструкторська документація розроблена відповідно до норм UIC. Це міжнародні вимоги до проектування вагонів у габариті RIC. Спальний вагон такого стандарту має одинадцять купе, у кожному є умивальник з кранами гарячої та холодної води, що закривається зверху столиком. У некотловій частині вагона встановлено душове обладнання. Під час розробки модифікацій спального вагона для перевезення людей з обмеженими можливостями передбачено тамбур збільшених розмірів з двома підйомниками, що забезпечують транспортування інвалідів у візках з високих і низьких платформ.
Завдяки незвичайній конструкції (хребтову балку залишено тільки в носовій і хвостовій частинах) вдалося зменшити вагу вагона. Ще однією особливістю моделі 61-7034 габариту RIC є те, що зовнішня обшивка бокових і торцевих стін, даху – із нержавіючої сталі. Таке рішення збільшить строк експлуатації вагона до 40 років.
Насамкінець варто згадати, що створення унікальних експериментальних зразків – результат сумлінної і високоефективної праці бригади зі складання кузовів пасажирських вагонів, яку очолює Анатолій Барило.
Зоря Полтавщини, 4 стор., Вівторок, 28 липня 2009 р.