Якщо замовники не підведуть, то в автозаводців з’явиться можливість налагодити виробництво у звичному режимі. Ще не певною є ситуація на сталеливарному та колісному заводах, які не працювали до першого квітня. З 20 квітня має відновити виробничий процес автоскладальний завод, де через кризу минулого року змушені були скоротити майже половину працюючих. Як зазначає керівник підприємства Микола Черниш, у планах поточного року – складання 10 тисяч автомобілів, що втричі менше, ніж 2008 року.
Заводи дорожніх машин і залізобетонних шпал продовжують працювати по три дні на тиждень. Працівники ВАТ “Кременчукм’ясо” мають роботу упродовж чотирьох днів, а заводу технічного вуглецю – п’яти, але по чотири години.
У важкій ситуації перебуває нині колектив ВАТ “Кременчукгаз”, борг по зарплаті тут становить майже мільйон гривень. Разом із тим на обліку в міськрайонному Центрі зайнятості нині перебуває 4850 безробітних, у той час як вільних вакансій – всього 850, половина з яких – швачки.
Зоря Полтавщини, П’ятниця, 3 квітня 2009 р., 2 стор.
Заводи дорожніх машин і залізобетонних шпал продовжують працювати по три дні на тиждень. Працівники ВАТ “Кременчукм’ясо” мають роботу упродовж чотирьох днів, а заводу технічного вуглецю – п’яти, але по чотири години.
У важкій ситуації перебуває нині колектив ВАТ “Кременчукгаз”, борг по зарплаті тут становить майже мільйон гривень. Разом із тим на обліку в міськрайонному Центрі зайнятості нині перебуває 4850 безробітних, у той час як вільних вакансій – всього 850, половина з яких – швачки.
Зоря Полтавщини, П’ятниця, 3 квітня 2009 р., 2 стор.