Таким чином планується розвантажити автостанцію №2 по вул. Шевченка, 65-а, яка ще кілька років тому працювала у звичному режимі. Однак на АС-2 вирішили "загнати" й приміські автобуси та маршрутки, які відправлялися від Центрального ринку. Це рішення здавалося єдиним виходом із ситуації, адже приміські автобуси займали частину дороги по вулиці Шевченка, заважали дорожньому руху та були додатковим джерелом забруднення повітря центральної частини міста.
Звісно, цим рішенням були вкрай невдоволені перевізники, бо збільшувалися відстані, а з тим – і ви-
трати пального. Невдоволені були і пасажири. Переважна їх більшість – жителі Полтавського району, які працюють у місті або приїздять у державні установи, районну лікарню чи на ринок, тобто у центр. Від автостанції ж далеко ходити пішки.
Та рішення все-таки виконали, навіть незважаючи на незручності, які воно принесло людям. Тим паче, що про готовність прийняти всі приміські автобуси та маршрутки за умови облаштування на автостанції додаткових платформ тоді заявило і керівництво ВАТ "Полтаваавтотранс", у віданні якого перебуває автостанція №2. Платформи справді облаштували. Але чомусь безпосередньо на проїжджій частині вулиці Крамського, прямісінько під вікнами житлових будинків. Це викликало нову хвилю обурень, уже з боку людей, які тут проживають (із проханням допомогти мешканці прилеглих до автостанції будинків зверталися й до редакції "Зорі Полтавщини", про що в газеті було опубліковано кореспонденцію).
– Останні роки мешканці вулиць Коцюбинського і Крамського скаржаться, що на автостанції дуже багато транспорту, який, до того ж, стоїть прямо під будинками, – говорить начальник відділу з питань транспортних перевезень та зв'язку Полтавського міськ-виконкому Микола Дубинка. – Їхні нарікання цілком справедливі, адже щодня тут відбувається близько 890 заїздів і виїздів автобусів. До того ж немає умов для відпочинку водіїв.
Відтак будівництво нових приміських автостанцій на в'їздах до міста – вимога часу. На думку Миколи Дубинки, це дозволить значно зменшити навантаження на вулиці, прилеглі до АС-2. Про це на одній із прес-конференцій говорив і міський голова Полтави Андрій Матковський: "Згодом ця автостанція прийматиме близько 180 автобусів. Тобто там більш ніж утричі зменшиться навантаження".
За словами Миколи Дубинки, вже до кінця цього року відправлення автобусів приміського сполучення Супрунівського напрямку – а це 168 одиниць – буде перенесено на центральний автовокзал. Рух приміських автобусів Котелевського та Чутівського напрямків планується організувати з автостанції на площі Слави, 5, поблизу Південного вокзалу, Новосанжарського напрямку – з вул. Фрунзе, 156-а, в районі склозаводу.
– Це будуть цивілізовані автостанції, невеличкі, але з касами й приміщеннями для пасажирів та відпочинку водіїв, – пояснив Микола Дубинка. – Будівництвом займатиметься ВАТ "Полтаваавтотранс", розпочати роботи планується у 2009 році.
Найбільше ж переймалися черговим перенесенням місця розташування приміських автобусів жителі Полтавського району, які працюють у Полтаві, тобто їздять щодня. Та міський голова Полтави Андрій Матковський запевнив, що автобуси, які здійснюють маршрути по Полтавському району, як і раніше, обслуговуватиме автостанція на вулиці Шевченка.
Але певні незручності все ж є. По-перше, збільшиться вартість проїзду. Адже перевізники, які працюють на приміських маршрутах, навряд чи погодяться на зменшення тарифів, навіть незважаючи на значне скорочення відстаней. А ще людям доведеться платити за проїзд по місту. По-друге, це додатковий час на те, аби дістатися до роботи, державної установи чи центрального ринку міським громадським транспортом. Та й чи впорається він із додатковим пасажиропотоком?
“Зоря Полтавщини”, 2 стор.,24_12_08
Звісно, цим рішенням були вкрай невдоволені перевізники, бо збільшувалися відстані, а з тим – і ви-
трати пального. Невдоволені були і пасажири. Переважна їх більшість – жителі Полтавського району, які працюють у місті або приїздять у державні установи, районну лікарню чи на ринок, тобто у центр. Від автостанції ж далеко ходити пішки.
Та рішення все-таки виконали, навіть незважаючи на незручності, які воно принесло людям. Тим паче, що про готовність прийняти всі приміські автобуси та маршрутки за умови облаштування на автостанції додаткових платформ тоді заявило і керівництво ВАТ "Полтаваавтотранс", у віданні якого перебуває автостанція №2. Платформи справді облаштували. Але чомусь безпосередньо на проїжджій частині вулиці Крамського, прямісінько під вікнами житлових будинків. Це викликало нову хвилю обурень, уже з боку людей, які тут проживають (із проханням допомогти мешканці прилеглих до автостанції будинків зверталися й до редакції "Зорі Полтавщини", про що в газеті було опубліковано кореспонденцію).
– Останні роки мешканці вулиць Коцюбинського і Крамського скаржаться, що на автостанції дуже багато транспорту, який, до того ж, стоїть прямо під будинками, – говорить начальник відділу з питань транспортних перевезень та зв'язку Полтавського міськ-виконкому Микола Дубинка. – Їхні нарікання цілком справедливі, адже щодня тут відбувається близько 890 заїздів і виїздів автобусів. До того ж немає умов для відпочинку водіїв.
Відтак будівництво нових приміських автостанцій на в'їздах до міста – вимога часу. На думку Миколи Дубинки, це дозволить значно зменшити навантаження на вулиці, прилеглі до АС-2. Про це на одній із прес-конференцій говорив і міський голова Полтави Андрій Матковський: "Згодом ця автостанція прийматиме близько 180 автобусів. Тобто там більш ніж утричі зменшиться навантаження".
За словами Миколи Дубинки, вже до кінця цього року відправлення автобусів приміського сполучення Супрунівського напрямку – а це 168 одиниць – буде перенесено на центральний автовокзал. Рух приміських автобусів Котелевського та Чутівського напрямків планується організувати з автостанції на площі Слави, 5, поблизу Південного вокзалу, Новосанжарського напрямку – з вул. Фрунзе, 156-а, в районі склозаводу.
– Це будуть цивілізовані автостанції, невеличкі, але з касами й приміщеннями для пасажирів та відпочинку водіїв, – пояснив Микола Дубинка. – Будівництвом займатиметься ВАТ "Полтаваавтотранс", розпочати роботи планується у 2009 році.
Найбільше ж переймалися черговим перенесенням місця розташування приміських автобусів жителі Полтавського району, які працюють у Полтаві, тобто їздять щодня. Та міський голова Полтави Андрій Матковський запевнив, що автобуси, які здійснюють маршрути по Полтавському району, як і раніше, обслуговуватиме автостанція на вулиці Шевченка.
Але певні незручності все ж є. По-перше, збільшиться вартість проїзду. Адже перевізники, які працюють на приміських маршрутах, навряд чи погодяться на зменшення тарифів, навіть незважаючи на значне скорочення відстаней. А ще людям доведеться платити за проїзд по місту. По-друге, це додатковий час на те, аби дістатися до роботи, державної установи чи центрального ринку міським громадським транспортом. Та й чи впорається він із додатковим пасажиропотоком?
“Зоря Полтавщини”, 2 стор.,24_12_08