А потім телефони зовсім відключили, мабуть, за скарги. Все-таки знайшовши, звідки в селі можна подзвонити у район, телефонуємо в АТС. Там нам кажуть, щоб ми самостійно міняли кабель, бо проведений у 1988 році не відповідає стандартам. Однак за установку телефону, кабель, блокіратор свого часу заплатили так, як би все це нам було надано зв’язківцями, то чому ж ми тепер повинні самі купувати кабель? Що це за ставлення до ветеранів праці, які мають статус дітей війни?
З повагою – М. Коробка, В.Ткаченко, М.Бебко”.
За коментарем ми звернулися до фахівців цеху електрозв’язку № 3 Полтавської філії ВАТ “Укртелеком” у смт Диканька.
– На сьогоднішній день маємо з села Надежда лише одну заявку на несправність телефону, від абонента Коробки. Попередня заявка з цього номера надходила в квітні, – говорить електромеханік Сергій Сорока. – Взагалі ми налагоджуємо телефони за день-два, та якщо справа у кабелі, як у цьому випадку, ремонтувати складніше. Проблема виникла через те, що лінія зроблена не за стандартами.
Лінійний інженер цього ж цеху електрозв’язку Олександр Вільховик пояснює:
– Телефони людям не відключали, проблеми справді були з кабелем, який не міняли з 1988 року. До речі, подібний вже давно не використовується. Ми розуміємо наших абонентів і раді були б допомогти їм оперативніше, але не завжди маємо таку можливість. Як тільки наш цех отримав кабельну продукцію, застарілий кабель в селі Надежда відразу був замінений. Тож тепер телефони у мешканців цього села будуть працювати.
Від редакції. Зрозуміло, абоненти хочуть мати оплачений ними якісний телефонний зв’язок. І зв’язківці хочуть працювати так, щоб на їхню роботу не було скарг. Але відчувається тут відсутність контакту між надавачами і споживачами послуг. Якби спеціалісти чітко пояснили людям – чому саме не працюють апарати і коли несправності буде усунуто, вони б не залишалися в невіданні. Незрозуміло й те, хто сказав людям, щоб кабель вони міняли самі, викликавши цим обурення сільських жителів, у яких і без того невеликі статки. Тож сподіваємось, що на новорічні свята мешканці села Надежди зможуть без перешкод телефонувати своїм рідним, а диканські зв’язківці уважніше ставитимуться до абонентів, оперативно вирішуватимуть проблеми споживачів їхніх послуг.
Р.S. Подібні скарги редакція також постійно отримує із села Орданівки цього ж району.
”Зоря Полтавщини” , 1 стор., 23_12_08
З повагою – М. Коробка, В.Ткаченко, М.Бебко”.
За коментарем ми звернулися до фахівців цеху електрозв’язку № 3 Полтавської філії ВАТ “Укртелеком” у смт Диканька.
– На сьогоднішній день маємо з села Надежда лише одну заявку на несправність телефону, від абонента Коробки. Попередня заявка з цього номера надходила в квітні, – говорить електромеханік Сергій Сорока. – Взагалі ми налагоджуємо телефони за день-два, та якщо справа у кабелі, як у цьому випадку, ремонтувати складніше. Проблема виникла через те, що лінія зроблена не за стандартами.
Лінійний інженер цього ж цеху електрозв’язку Олександр Вільховик пояснює:
– Телефони людям не відключали, проблеми справді були з кабелем, який не міняли з 1988 року. До речі, подібний вже давно не використовується. Ми розуміємо наших абонентів і раді були б допомогти їм оперативніше, але не завжди маємо таку можливість. Як тільки наш цех отримав кабельну продукцію, застарілий кабель в селі Надежда відразу був замінений. Тож тепер телефони у мешканців цього села будуть працювати.
Від редакції. Зрозуміло, абоненти хочуть мати оплачений ними якісний телефонний зв’язок. І зв’язківці хочуть працювати так, щоб на їхню роботу не було скарг. Але відчувається тут відсутність контакту між надавачами і споживачами послуг. Якби спеціалісти чітко пояснили людям – чому саме не працюють апарати і коли несправності буде усунуто, вони б не залишалися в невіданні. Незрозуміло й те, хто сказав людям, щоб кабель вони міняли самі, викликавши цим обурення сільських жителів, у яких і без того невеликі статки. Тож сподіваємось, що на новорічні свята мешканці села Надежди зможуть без перешкод телефонувати своїм рідним, а диканські зв’язківці уважніше ставитимуться до абонентів, оперативно вирішуватимуть проблеми споживачів їхніх послуг.
Р.S. Подібні скарги редакція також постійно отримує із села Орданівки цього ж району.
”Зоря Полтавщини” , 1 стор., 23_12_08