Це означає, що міністерство будівництва Куби передало їй управління діючим підприємством із ремонту вантажних автомобілів у місті Сьєнфуегос. Перший етап контракту передбачає відновлення зношених і застарілих КрАЗів, які кременчуцький завод поставляв ще за радянського періоду (а це більш ніж 10 тисяч одиниць різних модифікацій). Кубинська сторона очікує від виробників оновлення та модернізації цієї техніки на 80%. На другому етапі реалізації контракту партнери планують розпочати на Кубі складання автомобілів КрАЗ із наданням права реалізувати їх у країнах Латинської Америки.
Для довідки. Починаючи з 2007 року, кременчуцькі автомобілебудівники поставили на Кубу більш як 200 вантажівок на суму майже 17 млн доларів США, тоді як, за інформацією торговельно-економічної місії при Посольстві України в Кубі, увесь товарообіг між нашими країнами минулого року склав 20 млн доларів США. Тож підписання вищезгаданого довготривалого контракту з міністерством будівництва Куби не тільки розширить міжнародну співпрацю ХК “АвтоКрАЗ”, а й поверне Україні донедавна втрачений ринок збуту вітчизняної продукції.
“Зоря Полтавщини”, 1 стор., 17_12_08
Для довідки. Починаючи з 2007 року, кременчуцькі автомобілебудівники поставили на Кубу більш як 200 вантажівок на суму майже 17 млн доларів США, тоді як, за інформацією торговельно-економічної місії при Посольстві України в Кубі, увесь товарообіг між нашими країнами минулого року склав 20 млн доларів США. Тож підписання вищезгаданого довготривалого контракту з міністерством будівництва Куби не тільки розширить міжнародну співпрацю ХК “АвтоКрАЗ”, а й поверне Україні донедавна втрачений ринок збуту вітчизняної продукції.
“Зоря Полтавщини”, 1 стор., 17_12_08