Не стала винятком і ця осінь. З початку опалювального сезону (15 жовтня) минув цілий тиждень, а в наших квартирах усе ще холодно. Я подзвонив у котельню й отримав відповідь, що опалювальна система вже запущена, а якщо в нас немає тепла, треба звертатися до ГЖЕДу. Я так і зробив. У ГЖЕДі љ1 мені, навпаки, відповіли, що наша котельня не працює (виявилося, що в цьому році наш будинок під'єднали до іншої котельні), і тепло в наших квартирах буде не раніше, ніж з 1 листопада. А наостанок працівник ГЖЕДу (хто саме, не знаю, бо він не представився) сказав таке: "Якщо вам холодно, підійдіть до труби, що на котельні, й погрійтеся".
Я регулярно й без затримок оплачую всі комунальні послуги і повинен так само вчасно отримувати ці послуги. А що маю в реальності? Холодну квартиру і безвідповідальне ставлення з боку надавачів послуг, для яких ми, мешканці, неначе надоїдливі мухи…
Я регулярно й без затримок оплачую всі комунальні послуги і повинен так само вчасно отримувати ці послуги. А що маю в реальності? Холодну квартиру і безвідповідальне ставлення з боку надавачів послуг, для яких ми, мешканці, неначе надоїдливі мухи…