Учасники зустрічі обговорили ситуацію, що склалася з розповсюдженням періодичної преси в Україні. Зокрема, йшлося про тарифи на доставку газет по регіонах України, яку здійснює державне підприємство “Укрпошта”. “Це не питання чистої комерції чи чистої конкурентності: через такого роду діяльність ми переносимо присутність державної політики до читача. Держава не може бути поза цим процесом”, – зауважив Президент.
Віктор Ющенко запропонував створити робочу групу з представників однієї і другої сторін, яка протягом тижня напрацювала б меморандум, що зафіксував би чіткі принципи щодо встановлення плати за доставку газет.
За словами Президента, ці домовленості мають зафіксувати, що доставка здійснюється на регулярній основі, а тарифи встановлено на підставі чіткого розрахунку. При цьому має бути збережено умови для ринкової діяльності самої “Укрпошти”, враховуючи її монопольне становище на ринку. Меморандум також може передбачати наміри подати законопроект про державну підтримку “Укрпошти” з чітким визначенням адресата такої компенсації.
Ця зустріч стала продовженням попередньої розмови Президента з головою НСЖУ, що відбулася 11 вересня. Тоді Глава Держави назвав неприйнятним те, що Мінтрансзв’язку досі не оголосило передплатну кампанію на 2009 рік, мотивуючи це необхідністю погодження з урядом підвищення тарифів на приймання та доставку періодичних друкованих видань.
Ця тема також порушувалася під час “круглого столу” з редакторами регіональних засобів масової інформації минулого тижня.
Довідка. Рівень тарифів на оформлення передплати та доставки передплатникам друкованих періодичних видань відповідно до ст. 9 Закону “Про державну підтримку ЗМІ та соціальний захист журналістів” має обмеження – не більше 40 відсотків собівартості виготовлення одного примірника.
Віктор Ющенко запропонував створити робочу групу з представників однієї і другої сторін, яка протягом тижня напрацювала б меморандум, що зафіксував би чіткі принципи щодо встановлення плати за доставку газет.
За словами Президента, ці домовленості мають зафіксувати, що доставка здійснюється на регулярній основі, а тарифи встановлено на підставі чіткого розрахунку. При цьому має бути збережено умови для ринкової діяльності самої “Укрпошти”, враховуючи її монопольне становище на ринку. Меморандум також може передбачати наміри подати законопроект про державну підтримку “Укрпошти” з чітким визначенням адресата такої компенсації.
Ця зустріч стала продовженням попередньої розмови Президента з головою НСЖУ, що відбулася 11 вересня. Тоді Глава Держави назвав неприйнятним те, що Мінтрансзв’язку досі не оголосило передплатну кампанію на 2009 рік, мотивуючи це необхідністю погодження з урядом підвищення тарифів на приймання та доставку періодичних друкованих видань.
Ця тема також порушувалася під час “круглого столу” з редакторами регіональних засобів масової інформації минулого тижня.
Довідка. Рівень тарифів на оформлення передплати та доставки передплатникам друкованих періодичних видань відповідно до ст. 9 Закону “Про державну підтримку ЗМІ та соціальний захист журналістів” має обмеження – не більше 40 відсотків собівартості виготовлення одного примірника.