Коли зателефонувала за номером, що дала довідкова служба міста, мені повідомили, що, “очевидно, в оператора закінчилася угода з телеканалом”. Детальніших і зрозуміліших пояснень, як і того, чи буде продовжена трансляція програм цього каналу, мені не вдалося дізнатися ніде. Виходить, що мене самовільно позбавили тієї послуги, за яку я сумлінно сплачую.
А днями я та інші абоненти отримали листи від ТРК “Поіск ТВ”, де йшлося про подорожчання кабельного телебачення на 50% – із 16 до 24 гривень – “у зв’язку із значним подорожчанням собівартості послуг”. Більше того, від сусідів я дізналася, що нібито усі три оператори кабельного телебачення, які раніше працювали у місті, злилися в одну компанію – ТРК “Поіск ТВ”. Тобто ми можемо робити висновок, що у Полтаві ТРК “Поіск ТВ” зайняла монопольне становище у сфері надання послуг кабельного телебачення?
Водночас змінилася і форма оплати за користування цією послугою. Якщо раніше у кожного абонента була спеціальна книжечка, яку ми щомісяця заповняли і платили за нею, як і за будь-яку іншу комунальну послугу, то тепер нам треба дочекатися, доки поштою надійде спеціальний бланк, уже заповнений оператором. Можливо, така форма комусь видається прогресивною, але насправді це досить незручно. Адже у багатьох людей поштові скриньки не зачиняються, звідти крадуть навіть газети, тож якою може бути гарантія, що ці бланки не губитимуться, не випадатимуть із скриньок…
Крім цього, нам пропонують переходити від кабельного до цифрового телебачення, пояснюючи це тим, що якість цифрового телебачення значно вища. Але ж і оплата за нього також набагато вища нинішньої. На цьому ніхто не акцентує увагу. А чим насправді цифрове телебачення відрізняється від кабельного, мені, наприклад, не зрозуміло.
Щоб з’ясувати усі ці питання, я намагалася додзвонитися за чотирма телефонами, що вказані у листі ТРК “Поіск ТВ”, але за жодним із них протягом кількох днів мені так ніхто і не відповів. За адресами, вказаними у тому ж листі, я дістатися не в змозі. Тому прошу вас звернутися до нового оператора кабельного телебачення із запитаннями, які турбують полтавців. Заздалегідь вам вдячна.
Наталія ДУЩЕНКО.
м. Полтава.
Від редакції. Ми теж намагалися додзвонитися до ТРК “Посік ТВ”, але також безрезультатно. Тому сподіваємося, що публікація листа нашої дописувачки стане приводом для керівництва компанії змістовно і обгрунтовано роз’яснити полтавцям, чим керується ТРК “Посік ТВ” під час формування телевізійного пакета, що впливає на собівартість послуг кабельного телебачення, і в зв’язку з чим так різко збільшилася ціна на них, чому змінена форма оплати за надані послуги тощо.
А днями я та інші абоненти отримали листи від ТРК “Поіск ТВ”, де йшлося про подорожчання кабельного телебачення на 50% – із 16 до 24 гривень – “у зв’язку із значним подорожчанням собівартості послуг”. Більше того, від сусідів я дізналася, що нібито усі три оператори кабельного телебачення, які раніше працювали у місті, злилися в одну компанію – ТРК “Поіск ТВ”. Тобто ми можемо робити висновок, що у Полтаві ТРК “Поіск ТВ” зайняла монопольне становище у сфері надання послуг кабельного телебачення?
Водночас змінилася і форма оплати за користування цією послугою. Якщо раніше у кожного абонента була спеціальна книжечка, яку ми щомісяця заповняли і платили за нею, як і за будь-яку іншу комунальну послугу, то тепер нам треба дочекатися, доки поштою надійде спеціальний бланк, уже заповнений оператором. Можливо, така форма комусь видається прогресивною, але насправді це досить незручно. Адже у багатьох людей поштові скриньки не зачиняються, звідти крадуть навіть газети, тож якою може бути гарантія, що ці бланки не губитимуться, не випадатимуть із скриньок…
Крім цього, нам пропонують переходити від кабельного до цифрового телебачення, пояснюючи це тим, що якість цифрового телебачення значно вища. Але ж і оплата за нього також набагато вища нинішньої. На цьому ніхто не акцентує увагу. А чим насправді цифрове телебачення відрізняється від кабельного, мені, наприклад, не зрозуміло.
Щоб з’ясувати усі ці питання, я намагалася додзвонитися за чотирма телефонами, що вказані у листі ТРК “Поіск ТВ”, але за жодним із них протягом кількох днів мені так ніхто і не відповів. За адресами, вказаними у тому ж листі, я дістатися не в змозі. Тому прошу вас звернутися до нового оператора кабельного телебачення із запитаннями, які турбують полтавців. Заздалегідь вам вдячна.
Наталія ДУЩЕНКО.
м. Полтава.
Від редакції. Ми теж намагалися додзвонитися до ТРК “Посік ТВ”, але також безрезультатно. Тому сподіваємося, що публікація листа нашої дописувачки стане приводом для керівництва компанії змістовно і обгрунтовано роз’яснити полтавцям, чим керується ТРК “Посік ТВ” під час формування телевізійного пакета, що впливає на собівартість послуг кабельного телебачення, і в зв’язку з чим так різко збільшилася ціна на них, чому змінена форма оплати за надані послуги тощо.