Саме він вручив Йосипу Вінському символічний ключ від експреса “Галичина”, виготовленого крюківськими вагонобудівниками в рахунок контракту з “Укрзалізницею” на 2008 рік. Особливо радісним був цей момент для начальника Львівської залізниці Михайла Мостового. Адже новий швидкісний поїзд, що курсуватиме за маршрутом “Київ–Львів–Київ”, приписали до пасажирської служби львів’ян, де парк купейних вагонів не оновлювався майже п’ятнадцять останніх років. До речі, Львівська залізниця – вже четверта, на сталеві магістралі якої вийшов експрес із маркою Крюківського вагонобудівного заводу. А перші партії новітніх комфортабельних вагонів вітчизняного виробництва отримали Придніпровська, Південно-Західна і Південна залізниці. На черзі – Донецька й Одеська.
Значимість урочистої передачі замовникам експреса “Галичина” полягає в тому, що крюківські вагонобудівники ще раз підтвердили високу марку свого підприємства й ділову репутацію єдиного в Україні товаровиробника пасажирських вагонів. Не зайве буде нагадати, що в перші новорічні дні на заводі побував міністр транспорту і зв’язку. Ознайомившись із виробництвом, Йосип Вінський дав доручення керівництву “Укрзалізниці” підготувати контракт на поставку пасажирських вагонів у 2008 році. Хоча підписання угоди затяглося аж до квітня, вагонобудівники не марнували час – у виробничих цехах кипіла робота. Тож відразу після оприлюднення контракту на 112 пасажирських вагонів завод передав залізничникам шістнадцять новеньких, сяючих фарбою купейних вагонів, які ввійшли до складу поїзда “Київ–Львів–Київ”.
За словами президента ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод” Володимира Приходька, нинішній рік стане роком стрімкого прискорення в розвитку пасажирського вагонобудування. У портфелі замовлень заводу 112 вагонів для “Укрзалізниці”, 20 – Білорусі, 6 – Прибалтики. Крім того, намічено виготовити два поїзди для вітчизняних метрополітенів, а також дослідні зразки вагонів метро з асинхронним приводом.
Таким чином родоначальник українського пасажирського вагонобудування виходить на кількісно і якісно вищий рівень виробництва продукції світових стандартів.
Значимість урочистої передачі замовникам експреса “Галичина” полягає в тому, що крюківські вагонобудівники ще раз підтвердили високу марку свого підприємства й ділову репутацію єдиного в Україні товаровиробника пасажирських вагонів. Не зайве буде нагадати, що в перші новорічні дні на заводі побував міністр транспорту і зв’язку. Ознайомившись із виробництвом, Йосип Вінський дав доручення керівництву “Укрзалізниці” підготувати контракт на поставку пасажирських вагонів у 2008 році. Хоча підписання угоди затяглося аж до квітня, вагонобудівники не марнували час – у виробничих цехах кипіла робота. Тож відразу після оприлюднення контракту на 112 пасажирських вагонів завод передав залізничникам шістнадцять новеньких, сяючих фарбою купейних вагонів, які ввійшли до складу поїзда “Київ–Львів–Київ”.
За словами президента ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод” Володимира Приходька, нинішній рік стане роком стрімкого прискорення в розвитку пасажирського вагонобудування. У портфелі замовлень заводу 112 вагонів для “Укрзалізниці”, 20 – Білорусі, 6 – Прибалтики. Крім того, намічено виготовити два поїзди для вітчизняних метрополітенів, а також дослідні зразки вагонів метро з асинхронним приводом.
Таким чином родоначальник українського пасажирського вагонобудування виходить на кількісно і якісно вищий рівень виробництва продукції світових стандартів.